بلاگ

تخت خواب دو نفره کاترین

تخت خواب دو نفره کاترین

تخت خواب دو نفره کاترین تقریباً جزء تختخواب‌های کلاسیک محسوب می‌شود که دارای ظاهری ساده و زیبا است. برای داشتن این مدل از سرویس خواب لازم نیست که فضای اتاق را خیلی خاص و کلاسیک کنید. زیرا این مدل زیبا خود دکوراسیون اتاق را به محیطی کلاسیک تبدیل می‌کند و زیبایی به سبک کلاسیک اروپایی به نمایش می‌گذارد. این تخت خواب‌ها با داشتن طراحی فوق‌العاده خاص و کلاسیک، فضای اتاق خواب را کاملا رویایی و دلنشین می‌کنند.

تخت خواب دو نفره

همان‌طوری‌که می‌دانید یکی از مهم‌ترین کارهای انسان در طول شبانه روز خوابیدن است و خوابیدن در جا و مکان مناسب می‌تواند بسیاری از علائم و نشانه‌های خستگی را بر طرف نماید. بنابراین توجه به نوع تختخواب و کسب اطلاعات دقیق در مورد آن می‌تواند برای رسیدن به آرامش و راحتی موقع خوابیدن بسیار کمک کننده باشد. انتخاب مدل تخت خواب دو نفره به مقدار هزینه و نوع سلیقه شما بستگی دارد. سرویس خواب نقش بسیار مهمی در زیبایی اتاق خواب دارد. بنابر این سعی کنید در زمان خرید سرویس خواب در مورد اجزاء و انواع آن اطلاعات کاملی را داشته باشید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین طرح را انتخاب کنید.

تخت خواب دو نفره کاترین

تخت خواب دو نفره کاترین

تخت خواب دو نفره دارای اجزایی به شرح زیر می‌باشد:

  • تخت
  • پاتختی
  • میز توالت
  • آینه
  • کمد
  • پاف

پاتختی

تخت خواب دو نفره کاترین

تخت خواب دو نفره کاترین

در سرویس خواب دو نفره پاتختی از لوازم مهم و ضروری کنار تختخواب است، که برای تخت‌های یک نفره یک عدد و برای تخت‌های دو نفره دو عدد ساخته می‌شود. از پاتختی در اتاق خواب برای قراردادن لوازم ضروری‌ که باید در طول شب و در زمان استراحت در دسترس باشد مثل دارو، آب و.. استفاده می‌شود. وجود پاتختی هم باعث زیبایی تخت خواب می‌گردد و هم با گذاشتن لوازمی در آن فضای اتاق را جادارتر می‌کند.

میز توالت

تخت خواب دو نفره کاترین

تخت خواب دو نفره کاترین

این وسیله در سرویس خواب به‌صورت ست با تخت خواب ساخته می‌شود که برای قراردادن لوازم بهداشتی و آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توانید در زمان خرید تختخواب دو نفره هر نوع و مدلی از میز آرایش که در نظر دارید سفارش دهید. در کنار این میز صندلی هم قرار دارد که برای زیبایی و استفاده از میز و آینه در زمان آرایش از آن استفاده می‌شود.

آینه

آینه برای ایجاد زیبایی بیشتری همراه با میز توالت و مناسب با نوع و طراحی تخت خواب در انواع مختلفی ساخته می‌شود، که می‌تواند دیواری باشد و یا روی میز آرایش مورد استفاده قرار گیرد. وجود آینه باعث ایجاد نورپردازی زیباتر در اتاق شده و جلوه‌ای ویژه به آن می‌بخشد.

کمد

تخت خواب دو نفره کاترین

تخت خواب دو نفره کاترین

کمد از لوازم جانبی تختخواب است که خرید این وسیله به فضای اتاق خواب و نیاز شما به آن بستگی دارد. وجود این وسیله موجب سرو سامان گرفتن وسایل مورد نیاز برای اتاق خواب است.

پاف

پاف ، سرویس خواب نیم ست

پاف ، سرویس خواب نیم ست

 

پاف یکی از اجزای اصلی مبلمان است و در مواقعی افراد آن را برای کنار تخت خواب دو نفره خود سفارش می‌دهند. اگر اتاق خواب فضای کافی دارد، پاف وسیله‌ای زیبا و مناسب برای ایجاد جای نشیمن در اتاق خواب است.

اندازه استاندارد تخت خواب‌های دو نفره

معمولا طول تختخواب‌های دو نفره 2 متر و عرض آن به‌صورت استاندارد  135 تا 150 سانتی‌متر می‌باشد. در تخت خواب‌هایی که از پاف زیر تخت هم استفاده می‌کنند، طول آن به 190 سانتی‌متر هم خواهد رسید. در صورت بلندی قد و بنابر سلیقه می‌توانید تختخواب‌های با طول و عرض بیشتری سفارش دهید. ارتفاع تخت نیز بین 35 تا 40 سانت توصیه می‌شود تا بتوان زیر آن را به راحتی تمیز کرد، البته اندازه 50 تا 55 سانت هم برای افرادی‌که در خواب زیاد تحرک ندارد می‌تواند مناسب باشد.

نکات کلیدی زمان خرید تخت خواب

قبل از خرید تختخواب باید مواردی را مورد توجه قرارداد که بی اهمیتی به آن موجب می‌شود زمان و هزینه شما تلف شود. این نکات شامل موارد زیر است:

  • در زمان خرید تخت خواب مطمئن باشید که این سرویس از مواد و متریال مرغوب ساخته شده و رنگی که در آن به‌کار رفته با کیفیت است. می‌توانید با بو کشیدن محصول این امر را احساس کنید. زیرا بوی بد رنگ و جلا دهنده می‌تواند مشکلی بزرگ برای اتاق خواب محسوب شود و سریع فضا را پر کند که این مورد برای بسیاری از افراد آزار دهنده است.
  • تخت خواب باید دارای ارتفاع مناسب و استاندارد باشد تا برای نظافت و جابه‌جایی آن مشکلی نداشته باشید.
  • سعی کنید تختخواب‌های را انتخاب کنید که دارای شیار و ترک عمیق نباشد. زیرا از نظر بهداشتی استفاده از آن توصیه نمی‌شود و ممکن است ترک‌ها جای تجمع حشرات شود.
  • اگر کودک خردسال در خانه دارید و یا تخت خواب برای استفاده سالمندان کم توان است، سعی کنید تختی را انتخاب کنید که خیلی بلند یا نوک‌ تیز نباشد، زیرا به راحتی می‌تواند به این عزیزان آسیب برساند.

تولیدی چوبسا با داشتن 30 سال سابقه درخشان کاری با هدف مشتری‌مداری و جلب رضایت مشتریان همواره به‌فکر راه‌های برای بهبود کیفیت محصولات خود با قیمتی مناسب است. تعهدکاری و تحویل به‌موقع سفارشات موجب ایجاد بستری مناسب برای خریدی آسوده از سوی مشتریان شده است.

بررسی تخت خواب دو نفره کاترین

سرویس خواب دو نفره کاترین

سرویس خواب دو نفره کاترین

تخت خواب مدل کاترین یکی از محصولات با کیفیت همراه با طراحی خاص با تلفیقی از مدل مدرن و کلاسیک است.  این مدل از تختخواب با سایز و اندازه  متفاوت و داشتن طبقات ویژه در کشوهای پاتختی و نیز طبقاتی ویژه در در دکورهای کنار آینه، حکاکی‌های زیبا، داشتن فضایی قابل استفاده در صندلی کنار میز توالت، کشوهای کم عرض در میز آرایش برای قراردادن جواهرات و لوزم ارزشمند، می‌تواند نیاز اتاق خواب شما را برای داشتن سرویس خوابی کامل بر طرف کند. در بست و اتصالات دو طرفه تخت کاترین معمولا از پیچ فیکس و پیچ خودکار ام دی اف استفاده می‌شود. در کفی زیر تشک بنابر درخواست مشتری می‌توان بجای کفی نئوپان، کفی فلزی مورد استفاده قرار داد.

سرویس خواب دو نفره کاترین

سرویس خواب دو نفره کاترین

سرویس خواب دو نفره کاترین

سرویس خواب دو نفره کاترین

سرویس خواب دو نفره کاترین

سرویس خواب دو نفره کاترین

متریال به‌کار رفته در تخت خواب کاترین

 در مدل تختخواب کاترین چوبی از بهترین و مرغوب‌ترین نوع چوب که خاصیت ضدموریانه دارند به‌کار برده می‌شود. تخت کاترین با متریال ام دی اف نوع آن خارجی و بسیار عالی است که این متریال با داشتن ویژگی تراکم بالا و روکش برجسته، ضدخش، ضدرطوبت در مناطق مرطوب کشور قابل استفاده هستند. لبه‌های این تخت خواب از نوار پی وی سی بوده که دارای انعطاف‌پذیری و چسبندگی بالایی است.

 

 دیگر ویژگی‌های مربوط به تخت خواب کاترین:

سرویس خواب دو نفره کاترین

سرویس خواب دو نفره کاترین

سرویس خواب دو نفره کاترین

سرویس خواب دو نفره کاترین

  • استفاده از مام ام دی اف همراه با روکش وکیوم و پایه‌های چوب روس
  • استفاده از پارچه‌های زیبا و با کیفیت در تاج تخت دارای ویژگی ضدآب و ضدخش بودن
  • رنگ‌بندی نامحدود چوب و پارچه متفاوت و مناسب با سفارش مشتری‌ها
  • امکان سفارش تخت تک
  • امکان جابه‌جایی میز آرایش با دیگر مدل‌ها بنابر سلیقه مشتری
  • در صورت سفارش کمتر از 15 روز کار تحویل داده می‌شود.
  • نصب سریع و آسان
  • داشتن تنوع بالا در رنگ‌بندی، گردویی روشن، گردویی تیره، لیون روشن، سفید برفی
  • محصولات ارسال شده برای مشتری با نایلون‌های ضخیم حباب‌دار وکیوم شده و به هر نقطه‌ایی از کشور ارسال می‌گردد.
  • تختخواب دو نفره کاترین دارای ضمانت نامه و 2 سال گارانتی، 5 سال خدمات پس از فروش هستند.

اتاق خواب آخرین مکانی است که پس از سپری کردن یک روز کاری و پر از استرس برای خواب و استراحت به آن مراجعه می‌کنیم. پس انتخاب تخت خواب مناسب و زیبا که بنابر سلیقه شخصی و طبق استاندارهای لازم تولید شده باشد را برای استراحت انتخاب کنیم. موارد ایمنی تختخواب را در نظر بگیرد و مدلی را انتخاب کنید که رنگ و نوع طراحی آن مطابق خواسته شما باشد تا بتوانید به آرامشی که مدنظر دارید در اتاق خواب خود برسید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *