بلاگ

راهنمای خرید سرویس خواب ام دی اف

انتخاب سرویس خواب مناسب که بتواند خوابی راحت را به شما هدیه دهد، می‌تواند کاری مهم و چالش‌برانگیز است. به همین دلیل اگر به دنبال یک سرویس خواب جدید هستید یا نمی‌دانید که با توجه به نوع دکوراسیون خود چه مدلی را برای اتاق‌خوابتان انتخاب و خریداری کنید، این راهنمای خرید سرویس خواب ام دی اف که توسط تیم مجموعه چوبسا تهیه شده ، به شما کمک خواهد کرد که علاوه بر پیدا کردن سبک مدنظر کالایی با کیفیت و مرغوب انتخاب کنید.

سرویس خواب جزء اصلی اتاق خواب و بخش جدا نشدنی آن می باشد که در اکثر منازل دیده می شود به همین دلیل انتخاب درست سرویس خواب دو نفره مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. اولین گام در انتخاب و خرید سرویس خواب ام دی اف شناخت اجزا تشکیل دهنده آن و تعیین نیاز شما نسبت به این اجزا می باشد.

 

اجزای تشکیل دهنده سرویس خواب ام دی اف

اکثر سرویس خواب ها دارای تخت خواب ، ست آرایشی ، پاتختی ، پاف ، کمد و گاها کتابخانه و فایل می باشند که خرید تمامی این اجزا ضروری نمی باشد بلکه شما با توجه به نیازتان و فضای اتاق تان می توانید برخی از اجزا را انتخاب و برخی را حذف نمایید.

در این بین نکته ی حایز اهمیتی که وجود دارد این است که زمان خرید سرویس خواب فروشگاهی را برای خرید انتخاب کنید که محصولات شرکتی و شناسنامه دار داشته باشند و با مستقیما تولید کننده باشد.

دلیل پیشنهاد بالا این است که اگر شما در حال حاضر با توجه به شرایط تان برخی از اجزا سرویس خواب مورد نظرتان را اگر خرید نکنید در آینده اگر قصد و شرایط خرید آن اجزا را پیدا کنید چون مستقیما از تولید کننده خرید کرده اید به راحتی می توانید اجزا مورد نظرتان را سفارش دهید تا سرویس خواب ام دی اف تان کامل شود.

مجموعه ی تولیدی چوبسا با بیش از 20 سال سابقه ی طراحی و ساخت در زمینه ی سرویس خواب ام دی اف این تضمین را به شما می دهد که در هر زمان امکان ساخت اجزا سرویس خواب تان را خواهید داشت.

 

راهنمای خرید سرویس خواب کشودار ام دی اف

اگر به دنبال صرفه‌جویی در فضای اتاقتان هستید ، اگر اتاق خواب شما فضای کوچی دارد ، اگر اتاق خوابتان کمد دیواری و فضای ذخیره سازی وسایل و لوازم تان را ندارد ، اگر منزل تان استیجاری ست ، در این شرایط پیشنهاد اول ما به شما انتخاب سرویس خواب های کشودار و باکس دار است.

سرویس خواب کشودار در فضای ذخیره سازی اتاق شما صرفه جویی میکنید و از فضای زیر تخت برای نگهداری وسایل به نحو احسن استفاده میکند.

طراحی اکثر سرویس خواب های کشودار به نحوی است که تخت خواب کامل روی زمین قرار می گیرد و به این ترتیب از تجمع گردو خاک در زیر تخت جلوگیری می شود.

تخت خواب های پایه دار به دلیل وجود پایه و فاصله ای که تا زمین ایجاد می شود، زیر تخت خواب محل تجمع گرد و خاک می شود و نظافت زیر تخت به یک چالش تبدیل می شود. اما این مدل تخت خواب ها به دلیل داشتن پایه باعث دلبازتر جلوه کردن فضای اتاق خواب شما می شوند.

اگر اتاق‌خواب شما فضای چندان فراخی ندارد بهتر است به مدل‌های تاشو و کوچک که به خوبی در چنین محیط‌هایی قرار می‌گیرند، فکر کنید. همچنین تخت‌خواب‌های مدل عربی فضایی آرام‌ و به دور از هر نوع شلوغی‌ای فراهم می‌کنند، بنابراین تصمیم برای انتخاب و خرید تختی جمع‌وجور که به خوبی در فضایی کوچک جا شود، به سبک و مدل کالا وابستگی مستقیمی دارد.

 

خرید سرویس خواب با تخت خواب های جک دار

یکی از راه های فضاسازی در اتاق خواب و یا صرفه جویی در فضا استفاده از تخت خواب جک دار است . سیستم جک را هم در تخت خواب های پایه دار و هم تخت خواب های کشودار می توان اعمال کرد تا از فضای زیر تشک جهت نگهداری وسایل استفاده کرد.

برخی از نکاتی که در انتخاب و خرید تخت خواب های جک دار باید در نظر بگیرید این است که :

  • کیفیت و طول عمر جک استفاده شده بسیار مهم است که مرغوب و با کیفیت باشد.
  • تخت خواب های جک دار به دلیل فلزی بودن کفی تخت امکان صدا دادن در زمان حرکت و غلت خوردن روی تخت را دارند.
  • اگر تشک مستقیما بر روی ساختار فلزی کفی تخت قرار بگیرد احتمال آسیب به تشک و ایجاد فرو رفتگی در آن وجود دارد که برای رفع این مشکل می توانید یک صفحه ی نیوپانی بر روی کف تخت فلزی قرار دهید و سپس تشک را روی آن قرار دهید تا آسیبی به تشک وارد نشود.

اندازه‌ و ارتفاع تخت‌خواب در انتخاب و خرید سرویس خواب ام دی اف

به ندرت پیش می‌آید که کاربران در زمان خرید به ارتفاع تخت فکر کنند، در حالی که این مساله به معنی واقعی کلمه مهم است. خرید تختی که خیلی کم ارتفاع است، تمیز کردن زیر آن را دشوار می‌کند. از طرفی، اگر ارتفاع تخت زیاد باشد، ممکن است بالا و پایین رفتن از آن را به‌ویژه برای افراد مسن سخت کند.

ارتفاع تخت خواب را با توجه به اندازه ی اتاق خواب تان انتخاب کنید تا از منظر زیبایی شناسی تناسب و جذابیتی بین ارتفاع تخت خواب و فضای اتاق تان به وجود آید.

راهنمای انتخاب سایز تخت‌خواب

یکی از اولین و مهمترین نکته ها در مورد انتخاب یک سرویس خواب ام دی اف، توجه به راحتی و سایز تخت‌خواب است. برخی افراد در زمان خواب زیاد غلت می زنند و یا از بالشت اضافی کنار دست خود استفاده می کنند، در این حالات تخت خواب آنها باید فضای کافی داشته باشد تا بتوانید با شریک خواب خود به راحتی و با آرامش روی تخت خواب شان دراز بکشند.

اندازه تخت دونفره سایز کوچک یا یک و نیم نفره در عرض 140، عرض تختخواب کوئین 160 و 180 و عرض تخت خواب کینگ 200 سانتیمتر می باشد. پیشنهاد ما به افرادی که فضای کافی برای غلت ردن نیاز دارند و … انتخاب سایز تخت خواب های 180 و 200 سانتیمتر است.

پست های مرتبط