بلاگ

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب مدرن یا کلاسیک و یا هر مدل دیگری؛ جزء اصلی‌ترین لوازم مورد نیاز برای اتاق خواب است.

از جهیزیه عروس گرفته تا سیسمونی نوزاد همگی نیاز به تخت خواب مناسب، راحت و زیبا دارند که این امر نشان دهنده اهمیت وجود تخت خواب است که باید در انتخاب آن دقت کافی و لازم را به‌کار برد.

امروزه انواع مختلفی از سرویس خواب‌ها و در مدل‌های مختلف و به‌شکل‌های متنوعی در بازر موجوداست که هرکسی می‌تواند مطابق با سلیقه و اتاق خواب خود سرویس خواب مناسب را انتخاب نماید.

در واقع می‌توان گفت که سرویس خواب دو نفره همان مجموعه‌ای از وسایل و لوازم چوبی یا فلزی است که معمولا به‌صورت ست می‌باشند که اصلی‌ترین جزء این مجموعه همان تخت خواب بوده و دراتاق خواب این لوازم مورد استفاده افراد قرار می‌گیرند.

سرویس‌های خواب به‌طور کلی به سه دسته زیر تقسیم می‌شوند:

  • سرویس‌های خواب مدل سنتی

  • سرویس‌های خواب مدل کلاسیک

  • سرویس‌های خواب مدل مدرن

که موضوع بحث ما سرویس‌های خواب مدرن است که به بررسی این نوع سرویس خواب‌های زیبا و جذاب می‌پردازیم.

تعریف سرویس خواب‌های مدرن:

در یک تعریف کلی می‌توان گفت که به سرویس خوابی مدرن می‌گویند که نسبت به سرویس خواب‌های استیل و کلاسیک به مراتب دارای ظاهری ساده تر باشد.

در تهیه این نوع از سرویس خواب‌ها به‌دلیل استفاده از مصنوعات چوبی مانند ام دی اف و.. موجب ایجاد تنوع زیادی در طرح و رنگ این محصولات شده است. مزیت‌های مانند حمل ونقل آسان سبک بودن و همچنین قیمت مناسب آن سبب شده که سرویس خواب‌های مدرن طرفداران زیادی را داشته باشند .

بررسی ویژگی مربوط به سرویس خواب‌های مدرن:

سرویس خواب‌های مدرن از بهترین انتخاب‌ها برای به‌کار بردن دکوراسیونی لوکس و مدرن برای اتاق‌های خواب است.

به‌خاطر سادگی و زیبایی که این سرویس‌ها دارند طرفدارن زیادی هم دارد.

در واقع استفاده از سرویس‌های خواب مدرن باعث ایجاد چیدمانی متفاوت در اتاق خواب می‌شود و فضای اتاق را لوکس کرده و جلوه خاص و زیبا به آن می‌دهد.

به‌دلیل طراحی و استفاده از رنگ‌های متنوع در این محصولات می‌توان جلوه‌ای زیبا و رویایی به اتاق خواب خود بدهیم؛ مثلا برای اتاق خواب‌هایی با دیوارهای روشن، ست سرویس مشکی پیشنهاد می‌شود  که موجب دنج و لوکس کردن اتاق می‌شود.

 رنگ سفید و طلایی برای دلباز و مدرن نشان دادن اتاق خواب مناسب است.

با توجه به سادگی و زیبایی فوق‌العاده سرویس‌های خواب مدرن می‌توان با ایده‌پردازی با رنگ‌های خاص از هر رنگی که دوست دارید برای اتاق خواب خود استفاده کنید که با آشنایی با ترکیب رنگ‌ها به‌شکل زیبایی می‌توان این‌کار را انجام داد.

سرویس خواب‌های مدرن دارای انواع زیادی هستند که هرکدام از این سرویس‌ها در نوع خود بسیار زیبا شیک و جذاب هستند مانند:

  • سرویس خواب مدرن تک نفره
  • سرویس خواب مدرن دونفره
  • سرویس خواب مدرن نوجوان دختر
  • سرویس خواب مدرن نوجوان پسر
  • سرویس خواب مدرن تاشو
  • سرویس خواب مدرن یک ونیم نفره
  • سرویس خواب مدرن نوزاد
سرویس خواب مدرن

سرویس خواب مدرن

 

هنگام خرید ست سرویس خواب‌های مدرن باید به نکات مهم زیر توجه نمود:

مدل مربوط به سرویس خواب‌های مدرن :

سلیقه افراد و نوع محیط و فضایی که سرویس خواب  قرار است در آن‌جا قرار بگیرد ازعوامل مؤثر در انتخاب نوع مدل سرویس خواب‌های مدرن است.

مواد اولیه  که در ساخت سرویس‌ها به‌کار می‌رود و همچنین میزان طرح‌های به‌کار رفته بر روی بدنه آن‌ها مدل این سرویس‌هارا تعیین می‌کند.

امروزه ام دی اف و یا ملامینه ازجمله مواد اولیه اصلی در ساخت سرویس خواب‌های مدرن است که گاهی اوقات از رنگ‌های پوششی و گاهی نیز از رنگ‌های روکش استفاده می‌شود.

این امر می‌تواند کاملا به‌طور مستقیم برروی مدل سرویس خواب‌های مدرن تأثیر بگذارد.

بررسی میزان کیفیت ساختاری در سرویس خواب‌های مدرن:

یکی دیگر از ملاک‌های مهم در خریداری کردن سرویس‌های مدرن توجه به کیفیت ساختاری آن‌ها است.

استفاده ازمواد مرغوب و با کیفیت در تولید این سرویس خواب‌ها مانند به‌کار بردن چوب و یا ام دی اف و ملامینه و نیز به‌کاربردن بدن یراق آلات مرغوب می‌تواند کاملا تحت تأثیر میزان درجه مربوط به محصول  بوده و مستقیم بر روی کیفیت ساختاری آن تأثیر بگذارد.

تعداد اجزای بکار رفته در سرویس خواب‌های مدرن:

به‌صورت کلی تمامی ست سرویس خواب‌ها دارای اجزای مانند: تخت خواب، صندلی مربوط به سرویس خواب، قاب آینه سرویس، کمد، پاتختی، دراور، پاف همراه با سرویس و جک می‌باشند.

استفاده کردن از هرکدام از این لوازم کاملا تحت تأثیر سلیقه افراد و مدل سرویس خواب می‌باشند.

به‌عنوان مثال با توجه به فضای اتاق مدل تخت خواب که دارای حجم بزرگ یا کوچک باید کاملا هماهنگ با فضای مربوط به اتاق خواب باشد .

اما به‌طور یقین استفاده از ست کامل سرویس خواب‌های مدرن می‌تواند جلوه ای بسیار زیبا و شیک و مدرن به اتاق خواب شما داده و سبب زیبا به‌نظر رسیدن هرچه بیشتر سرویس خواب گردد.

قیمت مربوط به سرویس خواب‌های مدرن:

 قیمت مناسب این دسته از سرویس‌های خواب از جمله عواملی است که همواره با توجه به مزایای مانند داشتن تنوع در طرح‌ها و زیبایی و کیفیت بالا مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.

نکته دیگری که باید مورد توجه قرار داد این است که استفاده و یا عدم استفاده از هرکدام از اجزاء ست سرویس خواب که مطابق با سلیقه مشتری و خریدار است و بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

 

 

در تولید سرویس خواب‌های مدرن معمولا از چه موادی استفاده می‌شود؟

یکی از کارآمدترین و بهترین موا به‌منظور استفاده در مبلمان مدرن مربوط به اتاق‌های خانه مانند کمد و میزو سرویس خواب و…  استفاده از ام دی اف است، که از مزیت‌های آن متنوع بودن محصولات، استحکام زیاد و قیمت مناسب برای بسیاری از افراد جزء انتخاب‌های اول است.

ام دی اف از خاک‌ اره و چسب درست می‌شود، تحت تأثیر دما و فشار فراوان به‌هم جوش می‌خورند و به رنگ شکلاتی که رنگ طبیعی آن است در می‌آید و برای بسیاری از افراد استفاده از وسایل ام دی افی جزء اولویت انتخاب‌ آن‌ها است.

ام دی اف انعطاف‌پذیری بیشتری در مقایسه با وسایل چوبی داشته و این امر خود سبب ایجاد تنوع بیشتری درسرویس خواب‌های ام دی اف نسبت به مدل‌های چوبی شده است ، این خاصیت ام دی اف در سرویس خواب‌های مدرن سبب پیاده کردن طرح‌های بسیار زیبا و پیچیده در تاج تخت‌ها و ست سرویس‌های مدرن شده است .

 حتی اگر بر روی صفحات با کشیدن یک روکش چوبی، به‌دلیل زیبایی و ظرافت این‌کار امکان تشخیص تفاوت میان آن‌ها با  چوب طبیعی حتی توسط افراد حرفه‌ای هم به‌راحتی امکان‌پذیر نیست.

 

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب مدرن

بنابراین فهمیدیم که سبک مدرن به لوکس و ساده بودن شهرت دارد.

در این فضا انسان باید احساس آرامش و راحتی کرده و هر وسیله‌ای در کمال کارایی، سادگی و در عین حال زیبایی در جای درست و مخصوص به‎خود قرار بگیرد.

بنابر این برای تولید سرویس خواب مدرن از شکل‌های ساده همراه با خطوط صاف و مرتب استفاده می‌گردد و از فرم‌های شلوغ و نامطلوب استفاده نمی‌شود.

از ویژگی سرویس‌های مدرن این است که فضای آرام و راحتی را برای دکوراسیون داخلی منزل و فضای ممتاز و جذابی را برای اتاق خواب‌ها به ارمغان می‌آورد.

در واقع سادگی یکی از اصول اصلی چیدمان به‌ سبک مدرن است بهتراست در دکوراسیون داخلی از رنگ‌های ناهمگون استفاده نکنید، البته می‌توان با استفاده از لوازم تزئینی و دکوری زیبا اقدام به ایده‌پردازی به‌همراه  سرویس خواب مدرن، به‌منظور ایجاد یک فضای بسیارخاص و شیک برای اتاق خواب خود باشید.


چوبسا تولید کننده سرویس خواب ، میز آرایش ، میز تلویزیون ، دراور و سایر محصولات ام دی اف

اعتماد شما سرمایه ماست


 

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *